Marion Cornet

"Het is mijn verantwoordelijkheid om de processen en wensen van de klant intern goed vorm te geven"

Marion Cornet - Klantmanager

Ik werk al lange tijd met veel plezier bij Brainnet. In mijn functie als Klantmanager ben ik het eerste aanspreekpunt voor klanten. Mijn doel is om de klant tevreden te houden over de dienstverlening van Brainnet. Dat doe ik niet alleen, de collega’s op de verschillende afdelingen spelen hier een belangrijke rol in. Het is mijn verantwoordelijkheid om de processen en wensen van de klant intern goed vorm te geven. Mijn functie is heel divers, omdat we klanten hebben in veel verschillende branches. Dit zorgt er voor dat ik met veel verschillende mensen aan tafel zit en veel verschillende invalshoeken te horen krijgen. Ik zie het als een uitdaging om steeds weer met een passend plan te komen.

Om dit voor elkaar te krijgen, heb ik heel veel aan mijn collega-Klantmanagers. Ons team is open en betrokken en we hebben allemaal een hands-on mentaliteit. We proberen elkaars ervaringen als gezamenlijk leerpunt te zien, zodat we de gehele dienstverlening van Brainnet naar een hoger niveau kunnen tillen. Ook als ik een pittige bespreking heb gehad, wat uiteraard ook voorkomt, kan ik mijn verhaal even kwijt bij een collega. Ik word dan geholpen, doordat ze met me mee willen denken. Op andere momenten betekent een vers kopje koffie, dat klaar staat op mijn bureau, meer dan duizend woorden.

Wat ik erg fijn vind aan het werken bij Brainnet, is de betrokkenheid en de ruimte om je te ontwikkelen. Het bedrijf wordt steeds groter, maar het voelt nog steeds vertrouwd en persoonlijk. Door de integere houding van Brainnet heb ik een goed verhaal naar mijn klanten en kan ik altijd open kaart spelen. Dit past bij mij en daar voel ik me prettig bij. Geen gebakken lucht of ingewikkelde verhalen, gewoon transparant.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Dat is Brainnet voor mij.

Wil je meer weten over werken bij Brainnet?
Hilko helpt je graag verder
Hilko Kooistra
Corporate recruiter