Sandra Cheung-Jansen

"Wij zijn het eerste contact met de mensen die binnenkomen."

Sandra Cheung-Jansen - Medewerker Service & Support

Als medewerker Service en support en secretaresse ben ik het eerste contact dat klanten, leveranciers en deskundigen met Brainnet hebben. Wij nemen de telefoon op en ontvangen iedereen die langs komt op kantoor voor een afspraak.

Maar dat is niet het enige dat ik doe, als secretaresse maak ik afspraken, bel ik contacten en reserveer ik congressen. Ik ben 4 jaar geleden begonnen bij Brainnet en sindsdien is er veel veranderd. Ons Service en Support team is erg gegroeid en in plaats van het direct doorverbinden wat we vroeger deden, proberen we nu eerst zelf te helpen en op te zoeken wat de beller nodig heeft. Dit is veel uitdagender en nu we 500 inkomende telefoongesprekken per dag ontvangen is het soms hard doorwerken!

Er is altijd wat te doen en doordat we een rouleersysteem hanteren is het werk erg afwisselend. Je kan achter de balie zitten, de ondersteunende balie of achter de telefoon. Ondanks de drukte is het altijd erg gezellig met mijn collega’s. De sfeer is goed en we houden ervan om hard door te werken met zijn allen.

Bij Brainnet wordt er echt naar jouw situatie gekeken en naar jou als persoon. Op de website zeggen we  'verstand van mensen' en dit is ook echt zo, dat maakt het heel fijn om hier te werken. Daarnaast doen we met het bedrijf veel leuke dingen! Bedrijfsuitjes en de kerstbomendag, dit zijn dingen waar ik naar uit kijk en ook wat de sfeer bij Brainnet zo goed maakt.

 

Wil je meer weten over werken bij Brainnet?
Hilko helpt je graag verder
Hilko Kooistra
Corporate recruiter